fbpx
0%

Logotyp i identyfikacja wizualna konterowych stacji uzdatniania wody "Aqua Box"


KLIENT:


CELE:


Nowoczesny, spójny design

Ukazanie ekologicznego charakteru produktu

Zachowanie elementów idnetyfikacji marki macierzystej Aqua-Soft

Opracowanie przystępnej strategii promocji produktu

WYZWANIE:


Produkt w fazie projektowej – brak zdjęć i wizualizacji

Stworzenie przystępnej komunikacji 

do bardzo merytorycznych treści

Wysokotechniczna branża

0 dni
na opracowanie całości

JAK TO ZROBILIŚMY


1) Logotyp oparty na kształcie i przeznaczeniu produktu.

Koncepcja wykorzystana przez twórców Aqua Box’a użyta już na etapie tworzenia jego nazwy. Czym jest kontenerowa stacja uzdatniania wody? Wielkim pudełkiem, które sprawia, że woda jest czysta. Projektując koncepcje logotypu skupiliśmy się na połączeniu geometrycznych kształtów kwadratu i sześcianu z przedstawieniami wody za pomocą falistych linii, ilustracji pęcherzyków powietrza czy kropel. 

2) Nowoczesna identyfikacja wizualna produktu, nawiązująca do kilkunastoletniego brandu firmy Aqua-Soft

 Nowoczesny i nawiązujący do ekologii — takie dwie cechy miał mieć nowy logotyp. Kiedy już stworzyliśmy taki znak,  zaproponowaliśmy klientowi sposób powiązania dwóch mocno odbiegających od siebie stylistyk — identyfikacji produktu oraz mającej już kilkanaście lat identyfikacji marki macierzystej. Elementem, który tak jak w zaproponowanym przez nas logotypie, łagodził silny geometryczny kształt kontenera, była woda. Wzór został zaczerpnięty z już istniejącej strony i materiałów reklamowych firmy.

3) Branże z małym potencjałem reklamowym nie istnieją.

Choć oczywiście dużo racji będzie miał osoba twierdząca, że reklama szwajcarskiego zegarka czy włoskiego supersamochodu będzie bardziej emocjonująca, elektryzująca i zwyczajnie bardziej sexy niż ta dotycząca kontenerowej stacji uzdatniania wody.  Nie oznacza to jednak, że do tego tematu nie można było podejść z polotem zachęcając odbiorców do zapoznania się z merytoryką zawartą w postach za pomocą ciekawych, świeżych i „lekkich” kreacji graficznych, wzbogaconych o krótkie rozbudzające wyobraźnię hasła. 

MATERIAŁY DRUKOWANE


KREACJE DO KAMPANII REKLAMOWEJ W SOCIAL MEDIACH


AGENCJA REKLAMOWA INDIVISUAL NA:


Play Cover Track Title
Track Authors