fbpx
0%

PLAKAT I IDENTYFIKACJA WIZUALNA XIX EDYCJI FESTIWALU DOBREGO SMAKU


KLIENT:


Patriotycznie, lokalnie, smacznie.


Festiwal dobrego smaku od 2003 roku stanowi kulinarne święto łodzian. Wydarzenie stale ewoluuje, inspiruje i celebruje nie tylko wykwintne smaki, ale też bogactwo kultury lokalnej i narodowej. Nasza agencja miała okazję tworzyć plakat oraz wszystkie elementy identyfikacji wizualnej XIX edycji festiwalu zatytułowanej „Łódź Smakuje Niepodległość”.

Plakat łączący wiele elementów


Gotowanie to sztuka, a dania wchodzące w skład polskiej tradycji kulinarnej to prawdziwe dzieła sztuki. Wierzymy, że plakat również może być tak odbierany. Dlatego mimo napiętego terminu (ok. 48h od momentu przyjęcia zlecenia do wysłania materiałów do druku) postawiliśmy na autorską, wykonaną przy użyciu tabletu, ilustrację wektorową. Zgodnie z wytycznymi klienta – szaloną, kolorową , silnie nawiązującą do Łodzi i z patriotycznym elementem. 

IDENTYFIKACJA WIZUALNA FESTIWALU


Ilustracja ta nie była jedynie elementem wizualnym, lecz stała się punktem wyjścia do stworzenia kompleksowej identyfikacji wizualnej festiwalu. Poza plakatem stworzyliśmy również inne elementy tj, naklejki na drzwi restauracji uczestniczących w festiwalu, a także statyczne i animowane grafiki wykorzystywane w social mediach. 

AGENCJA REKLAMOWA INDIVISUAL NA:


Play Cover Track Title
Track Authors