fbpx
0%

kampania społeczna "podaruj innym czas"


kampania reklamowa podaruj innym czas
kampania reklamowa podaruj innym czas

KLIENT:


CELE:


Poprawa świadomości  znaczenia transplantacji 

Wielokanałowa kampania reklamowa

50 tys


Wyświetleń na YT

100 tys


Wyświetleń materiałów promocyjnych na Facebook’u

WYZWANIE:


Poruszenie trudnego tematu społecznego

Zwiększenie liczby potencjalnych daców organów

48h


na opracowanie koncepcji i strategii kampanii

5 dni


na zmontowanie 5 filmów

Jak TO ZROBiLŚMY?


Dwa dni na hasło reklamowe, oraz określenie tego jak prowadzona będzie kampania reklamowa. Dwa dni na nagranie pięciu osób o różnych stopniu „obycia” z kamerą. Pięć dni na montaż łącznie pięciu filmów, które w naszej wizji miały nie być „gadającymi głowami”, a poruszającymi, wzbudzającymi emocje i dającymi do myślenia reportażami, wzbogaconymi o ciekawy montaż oraz nowoczesne elementy animowane. Wiedząc, jak wielkie stoi przed nami wyzwanie, opracowaliśmy hasło „Podaruj innym czas”. 

 

Aby pokazać, że sytuacja, w której konieczny przeszczep może dotyczyć każdego, wszystkich występujących: Wicemarszałka Województwa dolnośląskiego, specjalistów w dziedzinie transplantologii oraz biorców wyposażyliśmy w „liczniki” wskazujące sekundy, minuty, dni i lata od momentu narodzin do chwili nagrania materiału. Wyjątkiem były liczniki biorców, które zostały zatrzymane na dacie transplantacji. W ich przypadku podarowany czas wyświetlał się na znanym np. z piłki nożnej dodatkowym liczniku. W spocie reklamowych zmontowanym spontanicznie zrealizowanych ujęć skorzystaliśmy z dodającego więcej emocji narracji wypowiadanej  przez lektora. Na koniec łącząc opracowanie graficzne liczników z typografią hasła reklamowego stworzyliśmy animowane intro pozostałych materiałów. 

SPOT REKLAMOWY KAMPANII


WYPOWIEDZI BIORCÓW


WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW


REELS / ROLKI


Około 75% wyświetleń filmów w Internecie dokonywana jest z urządzeń mobilnych. Dlatego właśnie kampania reklamowa bez dopasowanych do pionowego formatu materiałów byłaby nie pełne. Aby zwiększać świadomość użytkowników urządzeń mobilnych dodawaliśmy rolki z ciekawostkami dotyczącymi transplantacji, a także krótkie „zajawki” z linkiem do całych wypowiedzi.

Około 75% wyświetleń filmów w Internecie dokonywana jest z urządzeń mobilnych. Dlatego właśnie kampania reklamowa bez dopasowanych do pionowego formatu materiałów byłaby nie pełne. Aby zwiększać świadomość użytkowników urządzeń mobilnych dodawaliśmy rolki z ciekawostkami dotyczącymi transplantacji, a także krótkie „zajawki” z linkiem do całych wypowiedzi.

POSTY


Choć główną misją kampanii było zachęcenie do przekazania woli bycia najbliższym, to w ramach współpracy z  Centrum Organizacyjno-Koordynacyjnym do spraw Transplantacji  „Poltransplant” wskazaliśmy również rozwiązanie dla osób, które z jakichś przyczyn nie chcą przekazywać takiej informacji rodzinie. 

W DNIU ZAKOŃCZENIA KAMPANII


0

wyś. filmów

0 % celu
0

wyś. postów/relacji/rolek

0 % celu
0

ponownych udostępnień

wysoki poziom zaangażowania odbiorców kampanii
0

przejść na stronę kampanii

+ kilkaset pobrań wzoru oświadczenia woli
Play Cover Track Title
Track Authors