Dwa dni na hasło reklamowe, oraz określenie tego jak prowadzona będzie kampania reklamowa. Dwa dni na nagranie pięciu osób o różnych stopniu „obycia” z kamerą. Pięć dni na montaż łącznie pięciu filmów, które w naszej wizji miały nie być „gadającymi głowami”, a poruszającymi, wzbudzającymi emocje i dającymi do myślenia reportażami, wzbogaconymi o ciekawy montaż oraz nowoczesne elementy animowane. Wiedząc, jak wielkie stoi przed nami wyzwanie, opracowaliśmy hasło „Podaruj innym czas”.
Aby pokazać, że sytuacja, w której konieczny przeszczep może dotyczyć każdego, wszystkich występujących: Wicemarszałka Województwa dolnośląskiego, specjalistów w dziedzinie transplantologii oraz biorców wyposażyliśmy w „liczniki” wskazujące sekundy, minuty, dni i lata od momentu narodzin do chwili nagrania materiału. Wyjątkiem były liczniki biorców, które zostały zatrzymane na dacie transplantacji. W ich przypadku podarowany czas wyświetlał się na znanym np. z piłki nożnej dodatkowym liczniku. W spocie reklamowych zmontowanym spontanicznie zrealizowanych ujęć skorzystaliśmy z dodającego więcej emocji narracji wypowiadanej przez lektora. Na koniec łącząc opracowanie graficzne liczników z typografią hasła reklamowego stworzyliśmy animowane intro pozostałych materiałów.
SPOT REKLAMOWY KAMPANII
WYPOWIEDZI BIORCÓW
WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW
REELS / ROLKI
Około 75% wyświetleń filmów w Internecie dokonywana jest z urządzeń mobilnych. Dlatego właśnie kampania reklamowa bez dopasowanych do pionowego formatu materiałów byłaby nie pełne. Aby zwiększać świadomość użytkowników urządzeń mobilnych dodawaliśmy rolki z ciekawostkami dotyczącymi transplantacji, a także krótkie „zajawki” z linkiem do całych wypowiedzi.
Około 75% wyświetleń filmów w Internecie dokonywana jest z urządzeń mobilnych. Dlatego właśnie kampania reklamowa bez dopasowanych do pionowego formatu materiałów byłaby nie pełne. Aby zwiększać świadomość użytkowników urządzeń mobilnych dodawaliśmy rolki z ciekawostkami dotyczącymi transplantacji, a także krótkie „zajawki” z linkiem do całych wypowiedzi.
POSTY
Choć główną misją kampanii było zachęcenie do przekazania woli bycia najbliższym, to w ramach współpracy z Centrum Organizacyjno-Koordynacyjnym do spraw Transplantacji „Poltransplant” wskazaliśmy również rozwiązanie dla osób, które z jakichś przyczyn nie chcą przekazywać takiej informacji rodzinie.